"Zrna slova moje majke" - Pejak Mirjana Peki - osvrt: Dragana Latinovic


'' ...jesam li se prevarila kada sam čvrstim rukama držala život da ne bi kajanje pokucalo na vrata sna ,,

Poezija Mirjane Pejak predstavlja otkriće za mene. Toliko puno emocija na stranicama jedne knjige, i neizmjerna želja za iščitavanjem iznova i iznova. Njene pjesme su kao niska bisera. Svaka kuglica dragocjena sama po sebi, zatvorena u školjku, pred čitaocem otkriva unutrašnja osjećanja jedne žene. Unutrašnjost satkanu od ljubavi.

'' ne tražim ništa od tebe samo me pusti da zrna slova šapću poeziju... ,,

Postoje dani kada poezija postaje jedini lijek za tugu i pisati pjesme je naočigled tako lako, kao kada se potok ulijeva u rijeku. Dah onog poetskog u nama pružamo na uvid svima oko nas. Upravo tako je Mirjana svoju nisku bisera stavila i oko moga vrata.

'' ...priznajem ušla sam u tvoj život kao list breze donesen vjetrom ostala toliko vremena koliko je bilo potrebno posljednjoj zimi da zaledi sva maštanja ,,

Iskrena preporuka!




Коментари

Популарни постови са овог блога

Priča "Zbogom" - Dragana Latinović

Putnik za Frankfurt - Agatha Christie - osvrt: Dragana Latinović